Fotoreportáž E15: Co dělá pivo pivem? Ambiente představilo výčep nové generace
Vychlazené v dokonale umytých sklenicích a navíc ve společnosti unikátního designu. Ve vyhlášeném Lokálu v Dlouhé ulici představili výčep nové generace.
"Za tím, aby naše pivo bylo lepší než jinde, stojí mnoho práce navíc. Chtěli jsme proto vytvořit nějaké autonomní zařízení, které tuto práci kolem ušetří a zároveň nabídne pivo v nejlepší kvalitě," přibližuje zakladatel sítě Ambiente a jeden ze spolumajitelů Lokálu Tomáš Karpíšek.
Prohlédněte si fotogalerii:
Výčep s kamennou křemencovou deskou s nerezovými detaily vyšel na zhruba 1,5 milionu korun. Jde o prototyp, kterým se postupně vybaví i další Lokály.
"Také připravujeme nový koncept podniků vybavený jen tímto výčepem. A umíme si představit, že ho dodáme i do jiných hospod a restaurací mimo Lokál a Ambiente,“ plánuje Tomáš Karpíšek.
Prazdrojský ležák považuje za "české střibro" a nebrání se ani exportu patentované výčepní technologie do zahraničí. "Do Itálie se jezdí za kávou kulturou, do Česka bychom měli lákat na tu pivní a také ji v té nejvyšší kvalitě vyvážet," dodává Karpíšek.