Provoz ukončí firma v pátek ve 22:00. „Bohužel vzhledem k rekonstrukci tratě nejsme schopni garantovat plynulý provoz a cestovní komfort, který jsme do nynějška poskytovali,“ uvedla firma Arriva vlaky v tiskovém prohlášení.
Spojení Masarykova nádraží a Kralup nad Vltavou přitom společnost patřící kapitálově pod Deutsche Bahn zahájila právě v den, kdy začala velká modernizace hlavní trati z Prahy do Děčína v okolí Bubenče, připomněl server.
Arriva spustila provoz nedotovaných vlaků letos 23. září. Osm párů denně byl předem ztrátový byznys, kterým ale chtěla objednatelům dopravy v pražské aglomeraci ukázat, že jsou i jiní dopravci, než České dráhy. Ropid, který dopravu v Praze a okolo Prahy objednává, nakonec bez tendru přidělil zakázku na provoz vlaků z Masarykova nádraží do Čakovic společnosti KŽC doprava, dodal server.
Původně britská společnost Arriva se Česku zaměřuje především na autobusovou dopravu prostřednictvím společností Transcentrum Bus, Osnado a Bosák Bus a provozuje na 1600 autobusů. V polovině května koupily Deutsche Bahn firmu Veolia Transport Central, která v ČR působí v autobusové i železniční dopravě, s cílem postupně ji začlenit právě do struktur Arrivy.