Bransonovy australské aerolinky prý zdržuje složité menu

ilustrační foto

ilustrační foto Zdroj: profimedia.cz

Letecká společnost Virgin Australia, součást skupiny Virgin anglického multimilionáře Richarda Bransona, má problém se zpožďováním vnitrostátních letů v Austrálii. Společnost to sice přičítá špatnému počasí a nedostatkům při letových kontrolách, ale podle zdrojů australského serveru Herald Sun problémy souvisejí s nedostatky v cateringu.

Záměr Virgin Australia byl dobrý. Aerolinky chtěli navázat na pozitivní ohlasy po zavedení služeb business class u mezikontinentálních letů v poslední čtvrtině loňského roku začaly 18. ledna služby business class nabízet také na většině vnitrostátních letů v Austrálii. Jejich součástí je také exkluzivní kulinářské menu vytvořené šéfkuchařem Lukem Manganem. Jeho složitost je podle zdrojů Herald Sun hlavní příčinou problémů se zpožďováním letů. Mluvčí Virgin Australia však problémy s cateringem popírá.

Ať je příčinou problémů cokoliv, čísla nejsou příznivá. Od zavedení této služby na vnitrostátních australských linkách bylo odbaveno podle plánu pouze 55 procent letů Virgin Australia. V období od ledna 16. do 23. ledna, klesl společnosti podle statistik počet odletů na čas (lety s odletem do 15 minut po plánovaném čase) na 68 procent.

„Pro podnikatelské ambice Virginu je takový počet zpoždění potenciálně devastující,“ uvedl pro Herald Sun letecký analytik Tony Webber. Podle něj je pro udržení zákazníků, na které Virgin cílí, nutné udržet úroveň včas odbavených letů minimálně na 80 procentech.