ČSA budou na lince do Bratislavy provozovat po dvou zpátečních letech v pondělí, ve středu a v pátek. Po příletu do Bratislavy budou stroje ČSA pokračovat v letu do Košic. Od letní sezóny 2014 nabídku ČSA rozšíří na dva spoje denně kromě soboty. Dopravce na lety nasadí vrtulové stroje ATR.
„V roce devadesát létalo pět frekvencí denně,“ připomněl Šabík s tím, že během osmdesátých let byly spoje mezi oběma metropolemi ještě častější. První lety začínaly už v 7:00 a poslední odlétaly kolem 20:00. Přesun letů směrem k mezinárodní přepravě měl kromě politických důvodů i důvody ekonomické spojené se zdražováním paliva a postupným rozvojem sítě rychlostních silnic.
Největší rozkvět vnitrostátních letů podle ČSA utlumil první ropný šok v sedmdesátých letech, kvůli kterému byla zrušena polovina vnitrostátních linek. Přestalo se létat do destinací jako je Zlín nebo slovenský Lučenec. Druhá redukce vnitrostátních letů nastala po změně režimu, kdy se změnily ceny a priority cestujících, dodal Šabík.