Kroupa se chce rovněž podívat na čerpání evropských peněz. Rovnou přitom přiznává, že současný operační program Doprava se rezortu nepodaří celý utratit. Pozornost proto upne i na přípravu staveb pro nové rozpočtové období Evropské unie program Doprava II.
„Chci se v této souvislosti zaměřit na silnici R35, rekonstrukci dálnice D1 a dostavbu D8, D11 a D3, která je velmi zásadní,“ doplnil nový šéf silničářů. Popřel přitom informace, že by mu s úkoly pomohli bývalí manažeři ŘSD Jiří Mayer a Tomáš Kaas, kteří museli za minulého ministra Antonína Prachaře odejít.
„Na těch místech, kde jsou, jsou spokojení. Nedá se proto předpokládat, že by se do organizace vrátili,“ řekl Kroupa. Svůj tým prý chce budovat hlavně z lidí, kteří na ŘSD nyní pracují. Novinkou má být otevřenost organizace. Ministr dopravy Dan Ťok požaduje zveřejňování všech smluv a do budoucna i nabídek od stavebních firem.