"Zůstaneme low-cost, ale i přesto budeme dělat věci jinak," proklamuje Ballarinová. Jinak má v tomto případě znamenat jídlo pro každého cestujícího od michelinských šéfkuchařů. "Mimo let samotný chceme úplně každému i od řady sedm a dál přinést výjimečný zážitek," líčí Ballarinová.
WOW Air se staly veřejnosti známější mimo jiné tím, že chtěly zlevnit lety mezi Evropou a Spojenými státy. Některé cesty přes Atlantik prodávaly v promo akcích jen za desítky dolarů.
Fima ale zbankrotovala v březnu, obnovit svou činnost chce nyní od října. Klíčové pro ni bude spojení mezi USA a Islandem, postupně chce přidávat další lety.
V počátcích bude obrozená WOW Air, o níž Ballarinová mluví jako o WOW Air 2, létat na lince z islandského Keflavíku do Washingtonu. Prozatím bude využívat dvě letadla. Výhledově pak údajně znovu nakoupí stroje, které kvůli bankrotu prodala.
Společnost zkrachovala, protože se nedokázala dohodnout se svými obchodními partnery Icelandair a Indigo Partners, které jí měly přinést miliardové investice. Během prvních devíti měsíců roku 2018 aerolinka prodělala 34 milionu dolarů, i když její příjmy meziročně vzrostly o třetinu na 501 milionů dolarů. Přelom loňského a letošního roku pak věnovala řešení úpadku.
V nové akcionářské struktuře má Ballarinová 49procentní podíl, kvůli regulaci podobných byznysů na Islandu má formální většinu lokální spolumajitel - Skúli Mogensen, ředitel a zakladatel WOW Air. Registrována je ale WOW Air nově u amerického leteckého úřadu FAA.