Realitní kancelář Svoboda & Williams mění po 18 letech logo

Nové logo realitní kanceláře Svoboda  Williams

Nové logo realitní kanceláře Svoboda Williams Zdroj: Svoboda & Williams

Realitní kancelář Svoboda & Williams přichází po 18 letech na trhu s rebrandingem. Logo a originální font vytvořil pro Svoboda & Williams typograf Vojtěch Říha ze studia Superior Type, které v minulosti navrhlo typografii např. pro Luxor, Sazku či globální kampaň Nike.

„Dlouhodobě budujeme značku s puncem luxusu, vizuální kvalita naší komunikace je tak pro nás naprosto stěžejní. Jsme si velmi dobře vědomi důležitosti silného loga a jednotného vizuálního stylu souznějícího s aktuálními trendy. V posledních letech se naše komunikace přesunula zejména do digitálního prostoru, proto jsme chtěli, aby rebranding značky změny reflektoval, ovšem s respektem k dosavadní tradici,“ říká šéfka marketingového oddělení Svoboda & Williams Natálie Bartošová. 

„Prémiové značky obvykle využívají originální, na míru vytvořené písmo. Snažili jsme se poněkud protichůdné požadavky na trendovost i nadčasovost skloubit do typografie vyjadřující hodnoty značky,“ uvedl Říha.

Realitní kancelář se na konci minulého roku také přestěhovala do nových prostor. Tým 120 lidí se z několika prostor po Praze přestěhoval do prvorepublikové vily v pražské Bubenči. Úpravu vily dostal na starost architektonický ateliér SAD.

Svoboda & Williams se v posledních letech zaměřuje na udržitelnost svého podnikání a to i v rámci provozu nového sídla společnosti. „Energetickou spotřebu nového sídla Na Zátorce bude od února částečně pokrývat čistá elektřina z našich fotovoltaických zdrojů,” uvedl majitel společnosti Prokop Svoboda.