Yourgames.cz a Kaufland.de: Úspěšné partnerství v oblasti e-commerce

YOURGAMES.cz a Kaufland.de: Úspěšné partnerství v oblasti e-commerce

YOURGAMES.cz a Kaufland.de: Úspěšné partnerství v oblasti e-commerce Zdroj: kaufland

YOURGAMES.cz a Kaufland.de: Úspěšné partnerství v oblasti e-commerce
2
Fotogalerie

Již sedm let působí na českém trhu úspěšný e-shop Yourgames.cz stejnojmenné firmy, který se zpočátku specializoval na prodej digitálních klíčů ke hrám. Dnes si na e-shopu můžou zákazníci koupit také produkty z oblasti elektroniky, nářadí a hraček. V roce 2021 padlo rozhodnutí nabídnout vlastní sortiment produktů také na německém marketplace Kaufland.de. Kryštof Čeporan, který je zodpovědný za prodej a B2B, představil výhody spojené s touto spoluprací. Navíc nastínil, jaké možnosti se pro Yourgames.cz a další české firmy otevřou na začátku roku 2023, kdy na trh vstoupí online marketplace Kaufland.cz a Kaufland.sk.

Šance pro navýšení obratu pro české prodejce v oblasti e-commerce

„Yourgames.cz není jediný náš e-shop, pod kterým se pohybujeme v e-commerce. Máme vlastní e-shop v Maďarsku a druhý e-shop pro Česko a Slovensko,“ vysvětluje Čeporan. „Aktuálně se zaměřujeme na rozšíření prodejních kanálů i sortimentu,“ dodává. To byl také hlavní důvod, který vedl k rozhodnutí napojit se v roce 2021 na online marketplace Kaufland.de. Rozhodující bylo mimo jiné velké povědomí o známé značce, kterou Kaufland rozhodně je, a s tím spojený dosah: „Marketplace v Česku pod silnou značkou, jako je Kaufland, by mohl oslovit širokou veřejnost a přinést nám nové možnosti rozšíření naší cílové skupiny zákazníků,“ říká Čeporan. To se u Yourgames.cz projevuje především na rostoucím obratu: „V rámci tržeb jsme vyrostli o zhruba 15 procent a ještě stále ladíme z naší strany veškeré potřebné technické věci proto, abychom mohli maximalizovat naše prodeje v Německu.“ Od budoucí spolupráce s online marketplace Kaufland.cz a Kaufland.sk, která bude možná od roku 2023, očekává Čeporan rovněž skvělé výsledky: „My budeme rozhodně hned u začátku a jsme rádi, že můžeme být mezi prvními, kteří na Kaufland.cz a Kaufland.sk budou prodávat.“

Kaufland.de - úspěšný a ověřený marketplace koncept

Na německém marketplace Kaufland.de je pro zákazníky k dispozici více než 40 milionů produktů z více než 5 000 různých kategorií, jako jsou například elektronika, nábytek, nářadí, sportovní potřeby nebo hračky. Rozmanitost nabízených produktů vzniká především díky sortimentu, který nabízí zhruba 8 000 online prodejců registrovaných na marketplace.

„Co se týče podpory pro prodejce, tak jsme velice spokojeni. Máme zkušenosti i z ostatních evropských marketplace a spolupráce s Kaufland.de je v rámci komunikace i rozhraní systému rozhodně nejlepší ze všech. Tímto bych rád poděkoval naší Kaufland.de sales manažerce Mirce Birešové, která se o nás stará už od začátku.“ Prodejci se mohou plně soustředit na své podnikání, formality ohledně prodeje zařídí Kaufland.de: Například o celou platební transakci se postará online marketplace a komunikaci se zákazníky vyřeší zákaznický servis. Online marketplace Kaufland nabízí všechny relevantní platební možnosti. Dále přejímá Kaufland.de zcela bezplatně i marketingové činnosti, čímž zvyšuje viditelnost nabídek na marketplace.

Speciální early bird nabídka

Prodejci, kteří se zaregistrují dopředu, nebudou na nových tržištích prvních šest měsíců platit základní poplatek ani provize z prodeje a dostanou navíc ještě osobní kredit na reklamu.

Kaufland.cz a Kaufland.sk přinášejí příležitost, jak ve vlastní zemi dosáhnout ještě většího úspěchu

Po spuštění nových online marketplace Kaufland.cz a Kaufland.sk na začátku roku 2023 mohou online prodejci expandovat na mezinárodní úroveň a zvýšit své tržby. Mnoho prodejců se rozhodlo už nyní nabídnout svůj sortiment na Kaufland.de a využít šance seznámit se s fungováním online marketplace. Připravenost českých online zákazníků nakupovat v budoucnu na online marketplace hodnotí Čeporan pozitivně: „Čeští zákazníci si zvykli nakupovat skrze webové stránky, kde se u produktu může objevovat více prodejců, a zákazník si tak může jednoduše vybrat obchodníka, kterého sám vyhodnotí jako nejlepší variantu.“ Na otázku, co je podle něj pro zákazníky nejdůležitější, aby se rozhodli pro určitého prodejce, odpovídá: „Pro nás hraje vždy největší roli cena a rychlost dodání a věříme, že jsou to nejdůležitější faktory právě i pro koncového zákazníka na marketplace, který si nás zvolí.“ Na budoucí vývoj pohlíží také velmi optimisticky: „U Kaufland.cz očekáváme podobně úspěšnou spolupráci.“