Aplikace od pojišťoven zkusilo 250 tisíc klientů

startupy, aplikace

startupy, aplikace Zdroj: profimedia.cz

Vlastní „chytrou aplikaci“ pro mobilní telefony se sadou různých funkcí nabízí svým klientům osm z deseti nejvýznamnějších pojišťoven v Česku. Zatím si je na svých zařízeních podle zjištění deníku E15 vyzkoušelo téměř čtvrt milionu klientů.

Například s pojišťovnou Allianz může uživatel získat různé slevy při tréninku průjezdů křižovatkami nebo projít školou smyku.

Aplikace od ČPP zase pomůže při řešení dopravní nehody a Kooperativa pak prostřednictvím aplikace nabídne i dopravní zpravodajství. Historicky první, a zatím patrně nejkomplexnější, aplikace dílny pojišťovny v Česku vznikla před více než dvěma roky, v březnu 2011. Uvedla ji Česká pojišťovna (ČP) pod názvem Pojišťovna. Od té doby se počet jejích stažení blíží sto tisícům, aktivně ji využívá přes třicet tisíc lidí měsíčně. Ti si přes ni spravují smlouvy, přednostně volají na kontaktní centrum, sjednávají pojistky nebo hlásí pojistné události.

„Uživatelům je po dvou letech vývoje k dispozici již šestá verze. První variantu jsme však museli zvládnout připravit ve spolupráci s vývojářským studiem eMan asi za čtyři týdny,“ upřesnil mluvčí ČP Jan Marek, a to s ohledem na připravenou reklamní kampaň. V jejím rámci ČP podporuje rozšíření aplikace i tím, že klientům nabízí u nejvyšších variant pojistek chytrý telefon, v němž je aplikace předinstalována. Na podzim má vyjít její další verze.

Bublina jménem Galileo