Aktualizováno: ČSOB postihl dvouhodinový výpadek internetového bankovnictví, služby byly nedostupné

ČSOB

ČSOB Zdroj: Marko Erd / Petit Press / Profimedia

ČTK
ČTK , špi

ČSOB měla v pátek zhruba dvě hodiny výpadek internetového bankovnictví, nefungovala aplikace. Služby byly zcela nedostupné. Lidé si stěžovali například na to, že nešly zadávat platby. Krátce po 11:30 banka na svém facebooku uvedla, že se problémy podařilo odstranit a služby jsou již plně funkční.

„Chceme ubezpečit, že veškerá data a finance všech našich klientů byla a jsou v naprostém bezpečí a vzniklé technické problémy na ně neměly žádný vliv,“ sdělila banka. Příčinu potíží ale neuvedla.

ČSOB patří mezi největší tuzemské banky. Je součástí mezinárodní bankovní a pojišťovací skupiny KBC, která aktivně působí v Belgii a zemích střední a východní Evropy.

Několik výpadků postihlo české banky také v loňském roce. Na konci července řešila problém Česká spořitelna, když nefungovalo její bankovnictví George v mobilu a na počítači. V květnu měli někteří klienti Komerční banky problémy s aplikací Mobilní banka. Loni v lednu pak postihl ČSOB částečný výpadek některých platebních terminálů.