Do Česka a na Slovensko přichází pojišťovna pohřbů

Malostranský hřbitov na Smíchově

Malostranský hřbitov na Smíchově Zdroj: http://www.malostranskyhrbitov.cz/

Nezatěžujte své blízké. Pojistěte se a my vám zaplatíme pohřeb. S tak neobvyklou nabídkou lanaří důchodce televizní spot na produkt Moji blízcí ve slovenské televizi. Stojí za ním pojišťovna 4Life Direct, která přichází na tamní trh. V Česku působí od konce loňského roku a nabízí životní pojistky lidem ve věku 50–85 let. Pojistné plnění je však limitováno dvouletou dobou spoření.

Pojišťovna s vlastníky ve Velké Británii a na Maltě je podle slov mluvčí Jany Pitrikové schopna 95 procentům starších lidí garantovat uzavření pojistky, a to v situaci, kdy to nejvíc potřebují. „Ať jsou ve vyšším věku nebo řeší zdravotní stav,“ dodává Pitriková.

Obchodní model firmy se prý řídí jasnými statistikami. Čísla ukazují, že více než 93 procent pojištěných projde dvouletou čekací dobou bez problémů a následně čerpá benefit pojistného krytí bez omezení.

„Další zhruba dvouprocentní skupinu představují lidé, kteří zemřou v důsledku nehody. Jejich rodina dostává vyplacenou plnou pojistnou částku. A pouhých pět procent z celkového počtu držitelů pojistek pak opravdu umírá v průběhu čekací doby. Osobám, které si tito lidé určí, vracíme veškeré uhrazené pojistné zhodnocené deseti procenty,“ vysvětluje Jana Pitriková.

Pavel Řehák: I malá pojišťovna může být zisková