Na český trh vstoupí během několika týdnů online banka Zuno
Zuno tak bude po Mbank další internetovou bankou. Klienti budou moci spravovat všechny běžné i spořicí účty a termínované vklady přes internet, budou mít k dispozici i call centrum. Banka přistoupila i na komunikaci přes internetové chaty a Facebook. „Konzervativním“ klientům, zvyklým na klasickou komunikaci nabídne Zuno pracovníky na pobočce. Ta bude zpočátku jen jedna. V současné době probíhají poslední testy před zahájením provozu.
„Celkový objem vkladů na Slovensku převýšil naše očekávání. Ukázalo se, že velká část našich klientů je zejména v oblasti termínovaných vkladů daleko aktivnější, než jsme si mysleli,“ uvedla Dana Kondrótová, generální ředitelka slovenské pobočky Zuno Bank.
Podle šéfa projektu Andráse Hámoriho se banka nyní bude snažit zaujmout i nové klienty v Česku. „Zuno Bank nabízí komplexní služby pro lidi, kteří chtějí jednoduchost, transparentnost a férovou cenu,“ řekl. Banka by v příštích letech měla expandovat i do Polska a Maďarska.