Stejný osud potkal i „letištní“ prohlídkové rámy v recepci Sazky a další pozůstatky Hušákovy éry. „Je to víceméně symbol toho, že se Sazka mění a že to bude nyní jinak,“ řekl generální ředitel Sázkové kanceláře Kamil Ziegler. Sochu hodlá prodat. „Výnosy chceme věnovat na charitu. Zájemci o ni jsou,“ dodal.
To vše jsou však jen drobnosti. Nový majitel hodlá Sazku zásadně změnit personálně i organizačně tak, aby jako za časů Hušáka nebyla rozmařilým podnikem, který značnou část výnosů dával na svůj proK této snaze patří i prodej dvou luxusních aut Bentley a dalších vozů nejvyšší třídy, ale i pozemků, vinařství Kolby a dalšího majetku, který přímo nesouvisí s provozem loterií.
Týdenní tržby nové Sazky činí zhruba 70 milionů korun, což není ani polovina ve srovnání s obdobím před lednovým prohlášením insolvence. Do konce roku proto hodlá Sázková kancelář investovat 50 milionů korun do reklamy. Firma opět počítá s Jaromírem Jágrem. „Věříme, že díky kampani tržby porostou a mohlo by to být kolem 85 až 90 milionů korun týdně. V příštím roce bychom chtěli dosáhnout tržeb přes sto milionů. Náš cíl je, abychom se byli schopni během 12 měsíců dostat na 85 procent tržeb z let 2009 a 2010,“ uvedl Ziegler. Do čistého zisku by se měla firma dostat příští rok, letos by měla být v kladných číslech na provozní úrovni.