Pražská plynárenská nabízí v době pandemie mobilní kancelář

Zdroj: Pražská plynárenská, a.s.

I když zákazníci Pražské plynárenské mohou veškeré záležitosti spojené s dodávkou energií řešit online a společnost toto řešení doporučuje, myslí i na ty, pro které je tato forma komunikace obtížně využitelná nebo složitá.  Po dobu, kdy budou z důvodu pandemie COVID uzavřeny obchodní kanceláře společnosti, přijede mobilní kancelář Pražské plynárenské neodkladné záležitosti spojené s dodávkou energií vyřídit k zákazníkům.   

Služba, která je k dispozici na území Prahy, je určena zejména pro zákazníky seniorského věku nebo handicapované zákazníky a je poskytována při dodržení maximálních hygienických opatření a zabezpečení.

Službu je možno objednat od pondělí do pátku denně od 8 do 18 hodin, prostřednictvím bezplatné zákaznické linky 800 134 134. Při objednávce uveďte, že se jedná o službu „mobilní kancelář“.

Bezplatná zákaznická linka 800 134 134 je pro zákazníky po dobu omezení provozu obchodních kanceláří posílena.

Bez omezení v nonstop režimu zůstává pohotovostní linka 1239, určená pro hlášení úniků zemního plynu.

Zákazníci mohou záležitosti spojené s dodávkou energií od Pražské plynárenské řešit také zejména prostřednictvím zákaznického portálu, dále emailu callcentrum@ppas.cz nebo písemnou formou. Podatelny budou k dispozici bezkontaktně.

V návaznosti na rozhodnutí vlády České republiky související se situací ohledně šíření koronaviru, přistoupila Pražská plynárenská s účinností od 1. března 2021 do odvolání, k přerušení provozu svých obchodních kanceláří (vč. pokladen) na Praze 1 v ulici Jungmannova a na Praze 4 v ulici U Plynárny.

Cílem je zamezit osobnímu kontaktu většího množství osob v uzavřených prostorách.

Pražská plynárenská je druhým největším tuzemským dodavatelem zemního plynu a jedním z tzv. tradičních hráčů na trhu, který dodává zemní plyn a elektřinu více než 400 tisícům zákazníků po celé republice. Jedná se o ryze českého dodavatele, jehož vlastníkem je hlavní město Praha.