Před půl stoletím sjela z výrobních linek neobvyklá limuzína. Bylo ji možné koupit pouze v Japonsku. Spojovala prvky tradice s nejmodernějšími technologiemi.
Toyota model představila v roce 1966. Pro Japonce Century znamenala symbol luxusu, pro automobilku se stala vlajkovou lodí. Auto přitom bylo veskrze japonské, nikde jinde nebylo k dostání. Název Century upomíná sté výročí narození Sakichi Toyody, zakladatele značky.
V zemi se ihned stalo autem místní smetánky, jezdil v něm premiér i ministři nebo velvyslanec ve Washingtonu. Množství vyrobených aut bylo limitované.
Auto bylo vyrobeno jako japonská konkurence západním limuzínám, konstruktéři kombinovali nové technologie i luxus. Nechybělo elektrické ovládání oken, rádio nebo klimatizace. Limuzína byla i na svou dobu rychlá, dokázala jet až 170 kilometrů v hodině. Interiér byl kvalitně zpracován, nechyběly různé krajky, čalounění bylo z luxusní kůže nebo mezi Japonci oblíbeného veluru.
Toyota neskončila jen u první verze Century, následovalo jí několik dalších modernějších evolucí. Důraz na luxus a kvalitu zpracování však zůstal, technika se ale měnila. Do útrob limuzíny byly instalovány stále silnější motory, už v roce 1975 z interiéru zmizela manuální převodovka. Poslední evoluci představila japonská automobilka v loňském roce, výroba Century trvala padesát let.