Dvoudveřová varianta Škody 100 ve stylu 1000 MBX se nakonec do sériové výroby nedostala. Místo ní automobilka raději začala vyrábět kupé 110 R.
Zpětně se může jevit, že v dobách socialismu toho Škoda vlastně tolik nevyráběla, po 1000 MB přišla stovka, pak sto dvacítka a nakonec Favorit, když to hodně zjednodušíme. Jenže nebylo to nedostatkem nápadů, těch bylo v hlavách mladoboleslavských konstruktérů spousty, jako spíše nedostatkem financí pro dokončení zajímavých projektů. Mnoho z nich je dnes už bohužel zapomenutých, jako třeba v případě Škody typ 717 T.
Takto pojmenovaný prototyp byl postaven na konci roku 1965, tedy v době, kdy už se začalo pracovat na nástupci 1000/1100 MB, pojmenovaném 100/110, jehož první prototyp byl interně nazván 713. Vedle čtyřdveřového sedanu byl zvažován i dvoudveřový tudor, náhrada za dosavadní 1000/1100 MBX. A právě prototypem takového automobilu byla Škoda typ 717 T (jako Tudor).