Jejich hlavní součástí bude právě produkce výrobce uzenin s tradicí začínající v roce 1917. Firma se ale v posledních letech potýkala s až stamilionovými ztrátami, z nichž se už ale začíná dostávat. Nový projekt by měl být další z cest, jak podnik vrátit do černých čísel. „Expanzní plány se týkají celé republiky. Samozřejmě se nejprve zaměříme na nejatraktivnější umístění,“ uvedl generální ředitel společnosti Jan Hanuš.
Firmě se osvědčil pilotní projekt několika stánků, jejichž provoz začal loni na podzim, a to na vlakových nádražích v Praze, Kolíně a Olomouci. Smíchovský stánek sice již skončil, protože byl nejméně rentabilní, ostatní ale dál fungují. K nim navíc přibyla prodejna ve skiareálu Snowhill Herlíkovice v Krkonoších.
Síť s hotdogy u nás zatím chybí
Nástup fastfoodů se v devadesátých letech po příchodu McDonald’s, KFC a dalších známých značek stal jedním ze symbolů novodobé éry. V Česku nyní funguje množství řetězců nabízejících hamburgery či bagety, stejně jako množství individuálních prodejců párků v rohlíku. Síť s hotdogy tu ale údajně chybí. Podle odhadů řetězce Makro, který slouží i podnikatelům k nákupu surovin pro rychlé občerstvení, se v Česku nachází přes sedm tisíc provozoven, které lze označit jako „rychlé občerstvení“. Toto množství znamená nárůst o celých 35 procent oproti roku 2005.
Stoupající zájem dokládá rovněž průzkum společnosti Edenred, která vydává stravenky Ticket Restaurant. Zatímco v roce 2009 poobědvalo ve fastfoodovém zařízení 11,9 procenta majitelů jejích stravenek, předloni už to bylo třináct procent.