Footshop kupuje konkurenčního prodejce Queens

Peter Hajduček založil Footshop v roce 2012.

Peter Hajduček založil Footshop v roce 2012. Zdroj: Footshop

Nové logo od studia Najbrt si hraje s nespoutaností čar, vzniklo vloni.
Tenisky, které vznikly spoluprací Adidas a Footshopu.
3
Fotogalerie

Československý prodejce takzvané sneakers módy Footshop expanduje. Nově koupil konkurenta, internetový obchod s oblečením Queens. Deníku E15 to potvrdily obě strany transakce.

Oba e-shopy jsou jedny z nejznámějších a nejpopulárnějších na trhu. Zástupci Footshopu i Queens dohodnuté spojení potvrdili, detaily ovšem nespecifikovali. Podrobnosti transakce plánují přiblížit později. 

Prodejce streetwearové módy Footshop má za sebou v nedávné době několik změn. Představil nové logo a připravil další spolupráce se značkami po vzoru té poslední s Adidasem. Za rok 2019 se jeden z největších prodejců módních tenisek v Česku dostal v obratu přes 700 milionů korun.

„Letos půjde o další zhruba třetinový nárůst,“ uvedl koncem loňského roku v rozhovoru pro E15.cz zakladatel Footshopu Peter Hajduček.

Queens založila před osmnácti lety Lenka Ondruchová. Obchod podle posledních známých výsledků prodal v roce 2019 tenisky a oblečení za 238 milionů korun, meziročně šlo o zhruba čtvrtinový nárůst. Společnost Queens se v poslední době snažila zejména rozšiřovat sortiment o nabídky nově zalistovaných značek. Queens je například výhradním českým prodejcem značek Daily Paper, Preach nebo Caterpillar.