Kofola končí s projektem řetězce rychlého občerstvení | E15.cz

Kofola končí s projektem řetězce rychlého občerstvení

ČTK

Sdílet na Facebook Messenger Sdílet na LinkedIn

Nápojářská skupina Kofola ukončila koncept NaGrilu. První restauraci tohoto projektu rychlého občerstvení, která se specializovala na grilované kuřecí, sendviče, polévky či dezerty, otevřela předloni v srpnu v Praze. Koncept se jí ale nevyplácel. Uvedl to dnes magazín Forbes.

"Finančně to nevycházelo a rozhodli jsme se, že nebudeme tříštit síly a budeme se věnovat naplno našemu řetězci Ugo, který naopak dobře roste," řekl Forbesu generální ředitel a spolumajitel společnosti Kofola Jannis Samaras.

Kofola původně chtěla s konceptem NaGrilu expandovat v Česku i na Slovensku především formou franšíz, mělo jít o desítky restaurací. "Ekonomické výsledky konceptu v současné chvíli neodpovídají našemu ambicióznímu očekávání. Jeho další rozvoj by si vyžadoval naši stoprocentní pozornost, kterou mu ale s ohledem na plnou koncentraci na síť Ugo, v níž vidíme velký potenciál, nejsme schopni věnovat," uvedla mluvčí Kofoly Jaroslava Musilová.

Kofola je jedním z nejvýznamnějších výrobců nealkoholických nápojů v Evropě. Má sedm výrobních závodů v Česku, Polsku, na Slovensku, ve Slovinsku a Chorvatsku a zaměstnává více než 2100 lidí, z toho asi 700 v Česku.

K výrobkům firmy patří vedle Kofoly ovocné nápoje a sirupy Jupí, dětské nápoje Jupík, energetické nápoje Semtex, nápoje značky Vinea, Chito, Top Topic nebo Citro Cola. V posledních dvou letech skupina Kofola koupila dva výrobce minerálních vod: slovinskou společnost Radenska a chorvatský Studenac.

Autor: ČTK

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah