Luxus netáhne, firma Michaely Bakala opět skončila ve ztrátě
„Ztráta byla způsobena zejména poklesem tržeb, vyšší tvorbou opravných položek k zásobám a náklady spojenými s restrukturalizací a stabilizací společnosti po uskutečněné fúzi,“ uvádí zpráva. Luxury Brand Management loni dokončila fúzi s firmami Prospekta Moda, John Grove & Partners a Regal West Enterprises.
LBM do budoucna počítá s rozšířením portfolia luxusních značek. V roce 2016 se LBM bude stále soustředit na rozvoj společnosti, na její ozdravění, udržení a zajištění dlouhodobého růstu a profitability.
„Dále také se společnost mimo stávajících obchodních aktivit zaměří především na vyhledávání obchodních příležitostí, zejména pak cestou akvizic tak, aby dostála svým dlouhodobým cílům vytvořit silnou mezinárodní skupinu zaměřenou na životní styl a prodej luxusního zboží,“ stojí ve zprávě.
Společnost LBM provozuje butiky s luxusními značkami Audemars Piguet, Breitling, Vertu, Zenith a Boucheron a je vlastníkem franšíz na prodej zboží módních značek jako Salvatore Ferragamo, Ermenegildo Zegna, La Perla, Versace, Bottega Veneta nebo Tod‘s. LBM je středoevropským lídrem v prodeji luxusních produktů s hlavní orientací na dámskou a pánskou módu, šperky a hodinky.
Michaela Bakala je manželkou podnikatele Zdeňka Bakaly. známého hlavně v souvislosti s kauzou OKD, jehož většinovou část v minulosti ovládal. Skupinu Luxury Brand Management založila v roce 2010. Americký časopis Forbes Zdeňka Bakalu několikrát umístil na žebříček nejbohatších lidí světa s odhadovaným majetkem přes miliardu dolarů. Loni z žebříčku vypadl. Bakala vlastní mimo jiné vydavatelství Economia.