Pět globálních e-commerce platforem, které stojí za to sledovat | E15.cz

Pět globálních e-commerce platforem, které stojí za to sledovat

Marek Schwarzmann

Sdílet na Facebook Messenger Sdílet na LinkedIn
Vstoupit do diskuze
0

Dobrý on-line obchod nestojí jen na geniálním nápadu, ale také na technologickém provedení, věrné skupině uživatelů či zábavném marketingu. Zde je krátký výběr start-upů a firem, jejichž působení v on-line prostoru rezonuje více, než je obvyklé.

Shopify

Aktuální ocenění: přes 7,7 miliardy dolarů

Rok vzniku: 2006

Kanadský poskytovatel platforem pro e-shopy. K letošnímu květnu firma hlásí více než 1,7 milionu obchodních partnerů ve 175 zemích a zároveň se stala největší kanadskou veřejně obchodovanou společností podle kapitalizace. V posledních letech skokově roste a hovoří se o ní jako o možném pokořiteli Amazonu.

INTERNATIONAL E-COMMERCE SUMMIT 2021: Více informací a vstupenky najdete zde >>>

Dollar Shave Club

Aktuální ocenění: přes 600 milionů dolarů

Rok vzniku: 2011

Americká firma dodává na bázi subskripce zákazníkům žiletky, mýdla a jiné holicí potřeby. Do povědomí uživatelů se dostala hlavně sérií vtipných virálních videí z posledních několika let, která jí přitáhla zákazníky z celého světa.

Vrátíme se do obchodů? Objednejte si náš nový magazín Sámoška v telefonu a zjistěte, jaká bude budoucnost e-commerce

HelloFresh

Aktuální ocenění: přes 370 milionů dolarů

Rok vzniku: 2011

Německá firma doručuje zákazníkům týdenní dávky potravin spolu s instrukcemi, co a jak z nich uvařit. Důraz klade na čerstvé suroviny, přesnost porcí a na minimum odpadu. Uživatelé tak nemusejí plánovat jídelníček ani nakupovat. 

Přístup k veškerému digitálnímu obsahu

Předplatit E15 Premium

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah