Tabáková společnost Philip Morris International (PMI) pokračuje v realizaci své nové firemní vize o budoucnosti bez kouře. Kvůli tomu spustila globální internetovou prezentaci www.pmi.com, která podrobně představuje portfolio výrobků nové generace.
Vlastník značek Marlboro, L&M či Chesterfield si od nové produktové kategorie na bázi zahřívání tabáku slibuje, že v budoucnu kompletně nahradí klasické cigarety. Firma proto najala přes 400 vědců a investovala kolem tří miliard dolarů.
„Po deseti letech výzkumu a vývoje se spojily věda a technologie, které konečně umožnily takové výrobky vytvořit, a to pro více než miliardu kuřáků na světě,“ uvedl Tony Snyder z vedení Philip Morris. Dnes se tyto alternativy z dílny tabákového gigantu prodávají především v Japonsku a řadě evropských zemí, jako jsou Velká Británie, Itálie či Německo. Společnost uvádí, že na jeden druh tohoto výrobku již přešlo více než milion kuřáků.