Tržby skupiny vzrostly o 8,8 procenta na 35,5 miliardy liber. Podařily se jí také zmírnit ztráty na americkém trhu, které klesly o necelou čtvrtinu. „Náš plán na proražení v USA v letech 2012 až 2013 ukazuje první slibné výsledky,“ uvádí dnešní zpráva Teska.
„Jsem potěšen, že skvělý růst v Evropě a Asii, stejně jako i povzbudivé výsledky ve Spojených státech podpořily nás růst v první polovině roku,“ doplnil šéf Teska Philip Clarke. Firma se naopak nedokázala prosadit na japonském trhu a znovu potvrdila, že ukončuje všechny svoje tamní aktivity.
Navzdory slabým prodejům v Británii, které meziročně rostly jen o 0,7 procent, se firma nevzdává ani na domácím teritoriu. Během tohoto finančního roku chce v zemi vytvořit sedm tisíc nových pracovních míst. Tesco také změní prostředí v britských obchodech. Domácí trh je totiž pro firmu zásadní, tvoří přibližně dvě třetiny jejích tržeb a zisků.