Virtuální Tesco přilákalo tisíce lidí | E15.cz

Virtuální Tesco přilákalo tisíce lidí

Virtuální Tesco přilákalo tisíce lidí
Společnost Tesco Stores ČR přestaví některé tuzemské hypermarkety na nové velkoplošné obchody Extra, jejichž součástí bude i lékárna, optika či prodejny s telekomunikačními a fotografickými službami. Jako první bude do září na formát Extra přestavěn hypermarket Tesco v Plzni. Žádný obchodní řetězec zatím v Česku podobné velkoplošné prodejny nemá. Tesco obchody Extra provozuje několik let v Británii, kde se prý osvědčily.
• 

ČTK
nos

Do nového internetového obchodu s potravinami a drogistickým zbožím, který v Praze a okolí zprovoznil obchodní řetězec Tesco, se již podle mluvčí společnosti Evy Karasové zaregistrovalo několik tisíc zákazníků. Největší zájem je o základní potraviny. Průměrný internetový nákup zatím obsahuje 77 položek.

Tesco je prvním obchodním řetězcem nabízejícím zboží každodenní spotřeby, který v tuzemsku spustil internetový prodej. Na internetu dosud prodávaly zboží jen sítě prodejen specializovaných například na elektroniku či sportovní potřeby.

„Největší zájem je o nápoje, ovoce, zeleninu nebo pečivo,“ uvedla Karasová, podle které lidé do virtuálního nákupního košíku v průměru vloží 77 položek. Počet uskutečněných transakcí v novém internetovém obchodě společnost Tesco nezveřejnila.

Ceny jsou stejné, jako v obchodě

Internetový obchod potravinyonline má v nabídce zhruba 20 tisíc položek a Tesco tuto formu prodeje hodlá postupně rozšířit po celém Česku. „Zboží objednané zákazníky přes on-line obchod je vybíráno a distribuováno přímo z obchodů Tesco,“ uvedla Karasová. V Praze a jejím okolí dodávky objednaného zboží zabezpečují hypermarkety Tesco v Letňanech a na Zličíně a prodejna Tesco Extra na Skalce.

Ceny zboží v internetovém obchodě společnosti Tesco jsou stejné jako v jejích tuzemských hypermarketech a totožné budou také akční nabídky. Tesco internetový obchod už nějakou dobu provozuje na domovském britském trhu, kde je prý o tuto službu značný zájem. O internetovém prodeji v Česku uvažuje také například obchodní řetězec Ahold, který provozuje supermarkety a hypermarkety Albert.

Autor: ČTK, nos
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!