Výrobce prádla Timo chystá nové prodejny, zainvestuje i do výroby

Timo má nyní 25 vlastních prodejen,
do roku 2020 by jich mělo být padesát.

Timo má nyní 25 vlastních prodejen, do roku 2020 by jich mělo být padesát.

Rodinná firma Timo šijící v Litoměřicích podprsenky a kalhotky chystá zdvojnásobení prodejní sítě. Nový kapitál nalije také do výroby.

Jeden z mála přeživších výrobců spodního prádla a plavek Timo startuje novou vlnu expanze. Bude otvírat nové prodejny, změnou projde také severočeská textilka. V součtu firma počítá s investicemi kolem padesáti milionů korun.

„Dnes máme pětadvacet obchodů a budoucnost vidíme v tom, že síť ještě rozšíříme a rozšíříme rozsah služeb. Do roku 2020 chceme mít padesát obchodů,“ líčí ambice Markéta Jiráčková, která podnik spoluvlastní se svou sestrou Terezií Trusinovou. Do dalších 250 jiných kamenných prodejen Timo zboží dodává. V dlouhodobém horizontu hodlá část prodejen otevřít i v obchodních centrech.

Timo chce investovat do nových prodejen a do rekonstrukce továrny 50 milionů korun.

Od jejich provozovatelů prý na Timo nabídky doslova prší. Majitelky si však chtějí centra nejdříve otestovat v několika pilotních projektech. Musí v nich totiž počítat s dražším nájemným. Zatím firma prodává v uličních buticích.

„Rovněž chystáme rekonstrukci celé fabriky,“ líčí plány Trusinová. Změna si vyžádá přibližně dvacet milionů korun. Další jednotky milionů půjdou do nových strojů, něco spolkne i nový informační systém.

Část investic na modernizaci továrny pokryjí evropské dotace, část financí si firma půjčí. „Současně na investice máme i naše vlastní peníze,“ dodává Trusinová. Za letošní rok Timo počítá s tržbami kolem 103 milionů korun. Firmě se daří být rovněž v plusu. Všechny vydělané peníze ale majitelky investují zpět do podniku. byznys story str. 6