ADMAZ začleňuje do názvu e-commerce

„Rozhodli jsme se dát do souladu formu s obsahem. Asociace sama se aktivitám ohledně e-commerce věnuje již mnoho let a především naši vlastní členové se s příchodem internetu změnili a online obchodní prostor velmi aktivně využívají,“ řekl ředitel asociace Tomáš Hájek. „V podstatě dnes již nelze na zásilkové firmy hledět s původní představou obchodníků s tlustým papírovým katalogem. Jsou to multikanáloví obchodníci, kteří používají papírový katalog například jako cestu k zákazníkovi a předpokládají, že celou nabídku si prohlédne na internetu,“ dodal.
ADMAZ se změnou názvu také více otevírá klasickým e-shopům. Tento proces zahájil už během letošního roku, když založil E-shop club – platformu ADMAZ pro online obchody. Byznysově-společenská platforma pro setkávání nabízí internetovým obchodníkům možnost měnit si zkušenosti s logistikou, obsluhou zákazníků na dálku, komunikací s klienty i případnými reklamacemi zboží.