ADMAZ začleňuje do názvu e-commerce

ADMAZ se od příštího roku mění na ADMEZ

ADMAZ se od příštího roku mění na ADMEZ

Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu mění po patnácti letech své existence název. Začlenila do něj i elektronické obchodování, protože původně zásilkoví obchodníci většinu svých tržeb generují na internetu. Profesní sdružení mění název od příštího roku na Asociaci direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu, zažitá zkratka se mění z ADMAZ na ADMEZ.

„Rozhodli jsme se dát do souladu formu s obsahem. Asociace sama se aktivitám ohledně e-commerce věnuje již mnoho let a především naši vlastní členové se s příchodem internetu změnili a online obchodní prostor velmi aktivně využívají,“ řekl ředitel asociace Tomáš Hájek. „V podstatě dnes již nelze na zásilkové firmy hledět s původní představou obchodníků s tlustým papírovým katalogem. Jsou to multikanáloví obchodníci, kteří používají papírový katalog například jako cestu k zákazníkovi a předpokládají, že celou nabídku si prohlédne na internetu,“ dodal.

ADMAZ se změnou názvu také více otevírá klasickým e-shopům. Tento proces zahájil už během letošního roku, když založil E-shop club – platformu ADMAZ pro online obchody. Byznysově-společenská platforma pro setkávání nabízí internetovým obchodníkům možnost měnit si zkušenosti s logistikou, obsluhou zákazníků na dálku, komunikací s klienty i případnými reklamacemi zboží.