Adopční kampaň přinesla pražské zoo rekordní částku

Billboardy s motivem bažanta Edwardsova zařadila odborná porota v hodnocení outdoorových prosincových kampaní ve Strategii na druhé až třetí místo.

Billboardy s motivem bažanta Edwardsova zařadila odborná porota v hodnocení outdoorových prosincových kampaní ve Strategii na druhé až třetí místo.

„Nový grafický styl, nové slogany a v rámci adopční kampaně i premiérové využití televizního prostoru,“ vyjmenovává důvody, které rozhodly o úspěšnosti kampaně, náměstek pro kontakt s veřejností Zoo Praha Vít Kahle. Zahradě se podařilo získat téměř 3,5 milionu korun, což je historický nejvyšší částka.

„Reklamní kampaň Adoptuješ mě? jsme tentokrát pojali v novém grafickém hávu. Namísto bílého pozadí jsme zvolili barvené plochy s vánočními a zimními symboly, sdělení a výzvu k adopci jsme se snažili rozveselit různými slogany,“ říká o kampani, která běžela od listopadu do ledna, Vít Kahle.

Kampaň se začátkem listopadu objevila v pražských ulicích na billboardech a citylightech, kromě toho proběhla inzerce u mediálních partnerů pražské zoo (Mafra, Egmont) a na možnost adopce poprvé v historii upozornily i televizní spoty, které běžely na kanálech TV Prima a Óčko. Billboard s motivem bažanta Edwardsova zařadila odborná porota v hodnocení outdoorových prosincových kampaní ve Strategii na druhé až třetí místo.

Díky adopční kampani se podařilo získat 3 480 632 korun, což je dosavadní nejlepší výsledek v historii adopčních kampaní. Následující tabulka přináší srovnání za poslední čtyři roky : V roce 2009 přinesla adopční kampaň 2 972 376 Kč, v roce 2010 3 291 118 Kč a v roce 2011 se zahradě podařilo vybrat 2 907 195V roce 2009 přinesla adopční kampaň 2 972 376 Kč, v roce 2010 3 291 118 Kč a v roce 2011 se zahradě podařilo vybrat 2 907 195

„Ze zvířat, která se objevila v kampani, jednoznačně zvítězila ropucha jihoafrická s 42 novými sponzory, druhé místo osadila lama vikuňa (39) a třetí chřestýš kostkovaný (25),“ upozorňuje Vít Kahle na úspěšnost jednotlivých druhů, které se na vizuálech kampaně objevily .