Air Bank lidi nabádá, aby zvažovali více nabídek

Air Bank uvedla v rámci kampaně v roce 2012 třináct původních televizních spotů

Air Bank uvedla v rámci kampaně v roce 2012 třináct původních televizních spotů

Air Bank spustí 15. května nový televizní spot a online kampaň, kdy se srovnávají spotřebitelské půjčky. V oblasti kreativy spolupracoval zadavatel s nově zformovaným Green Teamem ze skupiny Ogilvy & Mather, média nakupupovala OMD a NeoOgilvy.

Jak vyplynulo z průzkumu agentury Stem/Mark, 70 % Čechů se při výběru půjčky spokojí hned s první nabídkou a s dalšími ji nesrovnává. „Při výběru půjčky se ještě většina lidí nenaučila využívat vysoké konkurence na trhu. Zatímco hledáním nejlevnějšího auta, pohovky nebo ledničky stráví Češi v průměru dva týdny, výběru spotřebitelské půjčky moc času nevěnují,“ upozornila na důvody vzniku kampaně Karolina Šrámková, vedoucí marketingové komunikace Air Bank.

TV spot