Air Bank nasadila v Liberci a Olomouci tramvaje s osobními vzkazy

Air Bank

Air Bank

Zvýšit povědomí o pobočkách Air Bank v Liberci a Olomouci se banka rozhodla prostřednictvím dvou speciálních zelených tramvají, kdy každá z nich veze okolo 60 osobních vzkazů.

Air Bank zapojila do tvorby reklamy samotné obyvatele obou měst. Prostřednictvím e-mailu a sociálních sítí nabídla lidem možnost dát na chystanou tramvaj vlastní osobní vzkaz někomu, koho mají rádi. Například děti posílaly zdravice svým rodičům, babičkám i dědečkům, milenci si vyznávali lásku, a to třeba i ve verších.

Nápad na tramvaj s osobními vzkazy vznikl přímo v Air Bank, podobně jako některé dřívější projekty banky jako možnost poslat někomu blízkému květiny nebo se přímo na pobočce zúčastnit různých výtvarných, filmových nebo naposledy kabaretních BankETů. O grafiku vzkazů na tramvajích se postarala agentura Advertures.