Air Bank přidává nový formát kampaně

Kampaň Air Bank

Kampaň Air Bank Zdroj: archiv

Air Bank spustila pokračování své kampaně, ve které od března upozorňuje na jednoduchou změnu banky. V nových televizních spotech a na billboardech ukazuje, že změnit banku je úplně normální a děje se to. Každý týden odejde ze své staré banky do nové přes 2500 lidí. Autorem kampaně zůstává Ogilvy.

V televizní kampani Air Bank kromě úplně nového třicetivteřinového spotu využívá Air Bank poprvé i kratší desetivteřinové vstupy. Ty probíhají jako SMS zprávy dvou lidí, kteří změnu banky právě řeší. Celkem jich Air Bank v dubnu odvysílá deset. Každý den poběží jeden z nich, pak se série zopakuje.

Nový spot Air Bank je o seznamu odcházejících klientů

„V krátkých spotech tentokrát nevystupují herci, ale zahráli si v nich přímo někteří naši zaměstnanci. Chtěli jsme být co nejosobnější a současně klientům ukázat, kdo pro ně naší banku a její služby vytváří,“ doplňuje Kateřina Baková z marketingové komunikace Air Bank a pokračuje: „Chceme, aby lidé nezůstávali v bankách, kde to nemají rádi. Ať už ze zvyku, nebo kvůli tomu, že považují změnu banky za něco složitého. Je to naopak velmi jednoduché a vyplatí se to udělat.“

Nový formát kampaně Air Bank opustil tradiční duo herců-bankéřů

Air Bank spolupracuje v oblasti kreativy s Green Teamem ze skupiny Ogilvy & Mather, média pro ni nakupuje OMD a Neo@Ogilvy.