V televizní kampani Air Bank kromě úplně nového třicetivteřinového spotu využívá Air Bank poprvé i kratší desetivteřinové vstupy. Ty probíhají jako SMS zprávy dvou lidí, kteří změnu banky právě řeší. Celkem jich Air Bank v dubnu odvysílá deset. Každý den poběží jeden z nich, pak se série zopakuje.
Nový spot Air Bank je o seznamu odcházejících klientů
„V krátkých spotech tentokrát nevystupují herci, ale zahráli si v nich přímo někteří naši zaměstnanci. Chtěli jsme být co nejosobnější a současně klientům ukázat, kdo pro ně naší banku a její služby vytváří,“ doplňuje Kateřina Baková z marketingové komunikace Air Bank a pokračuje: „Chceme, aby lidé nezůstávali v bankách, kde to nemají rádi. Ať už ze zvyku, nebo kvůli tomu, že považují změnu banky za něco složitého. Je to naopak velmi jednoduché a vyplatí se to udělat.“
Nový formát kampaně Air Bank opustil tradiční duo herců-bankéřů
Air Bank spolupracuje v oblasti kreativy s Green Teamem ze skupiny Ogilvy & Mather, média pro ni nakupuje OMD a Neo@Ogilvy.