Air Bank reklamní koncept nemění

Air Bank uvedla v rámci kampaně v roce 2012 třináct původních televizních spotů

Air Bank uvedla v rámci kampaně v roce 2012 třináct původních televizních spotů

Banka, která v roce 2012 nasadila v rámci kampaně třináct původních televizních spotů, zachová stejný reklamní koncept i v letošním roce, ale její výdaje do reklamy budou o něco nižší. Strategii to sdělil tiskový mluvčí Air Bank Vladimír Komjati.

Dva bankéři: tomu tradičnímu ze zavedené banky vysvětluje druhý jako zástupce „nové“ banky, že u nich funguje všechno jinak. Takhle se dá stručně popsat koncept televizní reklamní kampaně Air Bank s názvem Dva světy, která běží od 14. ledna 2012. Bylo odvysíláno celkem třináct TV exekucí, součástí komunikace byla i venkovní a rádiová reklama, internetové bannery a v druhé polovině roku se banka rozhodla zahájit kampaň i v obchodních řetězcích.

Podívejte se, jak se točila druhá řada spotů Air Bank:

„I v roce 2013 budeme pokračovat ve stejném konceptu se dvěma bankéři, kampaň budeme postupně přizpůsobovat jednotlivým produktům. Úplně nové spoty se v televizi objeví pravděpodobně v březnu,“ řekl Strategii tiskový mluvčí Air Bank Vladimír Komjati. Výše rozpočtu na reklamu bude podle Komjatiho o něco nižší než loni: „Minulý rok se nesl ve znamení našeho prvního roku na trhu a vyšší výdaje na reklamu tomu odpovídaly.“

Kampaň Dva světy, která vzniká v reklamní agentuře Mather Advertures (spoty režíruje dvojice MODS, což je Michal Nohejl a Martin Přikryl), získala zlato v soutěži o české nejefektivnější reklamní kampaně EFFIE 2012 a pravidelně se umisťuje na nejvyšších příčkách v hodnocení reklamy, které pořádá časopis Strategie.

O šestnáctém ročníku EFFIE se dočtete zde:

Air Bank zahájila provoz v listopadu 2011 a její marketingový ředitel Jakub Petřina u příležitosti startu kampaně novinářům řekl, že jejím cílem bude získat 60 až 70 tisíc nových klientů do konce roku 2012. Air Bank 12. prosince tiskovou zprávou oznámila, že překonala hranici 80 tisíc nových klientů.