Air Bank s Ogilvy slaví padesátku spotů

Kampaň Air Bank od Ogilvy

Kampaň Air Bank od Ogilvy Zdroj: archiv

Spor dvou bankéřů v televizních spotech Air Bank trvá už přes čtyři roky, aniž by bylo potřeba výrazně měnit komunikační koncept. V dílně Ogilvy & Mather vzniklo více než 50 spotů. Nová série upozorňuje na výhody převedení hypotéky a spotřebitelské půjčky k Air Bank.

Air Bank i letos pokračuje v úspěšné kampani Dvou světů, kterou ale stejně jako loni osvěžuje o některé nové prvky. Ve spotu „Komu tím prospějete“ se například „komerční“ bankéř sám chopí závěrečné řeči, ve druhém spotu „Samec“ vystupuje v převleku.

„Došlo k mírné evoluci stávajícího konceptu. Ke dvěma známým protagonistům se v některých reklamách přidávají další herci, ne vždy jsou na scéně dva stoly, jak tomu bylo dosud, ne vždy konkurenčního bankéře na konci trefí zelená kostka. A také jeho postava se malinko posunula. Začíná být dost nervózní…,“ řekl k novým spotům kreativní ředitel Ogilvy Group Tomáš Belko.

Televizní spoty běží na televizních kanálech Prima Group a Óčko. Na přípravě kampaně pracoval opět Green Team agentury Ogilvy & Mather, který má rozpracovánu další desítku spotů. Média pro banku nakupuje OMD a NeoOgilvy.