Akademie digitálního marketingu otevírá brány

Přednáška o agilním vývoji. Od ženy pro ženy.

Přednáška o agilním vývoji. Od ženy pro ženy. Zdroj: Jan Sedlak

Filip Votava , Strategie
Zájemcům o studium digitálního marketingu se nabízí Akademie digitálního marketingu, kterou bude provozovat digitální agentura Dobrý web a sekce Digitální agentury z Asociace komunikačních agentur. O své zkušenosti z oboru se se studenty podělí i specialisté z agentur působících na domácím trhu.

Asociace komunikačních agentur (AKA), zastoupená svou digitální sekcí Digitální agentury, a digitální agentura Dobrý web společně zahajují první běh nového vzdělávacího projektu Akademie digitálního marketingu. Akademie je určena pro zájemce, kteří se chtějí uplatnit v agenturních i klientských digitálních týmech. Během intenzivní 12týdenní výuky získají komplexní know-how z oblasti digitálního marketingu.

Akademie je složená z devíti tematických modulů. Každý má svého odborného garanta, který připravuje koncept výuky a zapojuje do přednášek další osobnosti jako hosty. Mezi garanty se objeví jména ředitelů, specialistů či account manažerů agentur působících na našem trhu, např. Ogilvy, Wunderman, Nydrle, Actum+, Dobrý web či ExperienceU. Do programu se zapojí i hosté z dalších členských agentur sdružení Digitální agentury.

Studenti si osvojí odborné znalosti a dovednosti v základních oblastech digitálního marketingu, jako jsou obchodní cíle a řízení projektů, online reklama, search engine marketing, obsah a e-mailing, sociální média, digitální integrovaná komunikace, user experience či webová analytika. Chybět nebude ani modul zaměřený na prezentační dovednosti. V rámci samostatné seminární práce se účastníci zaměří na hodnocení digitálních aktivit reálné firmy.