Ano, párky budou dobré

Dobračky od kosti z Kosteleckých uzenin

Dobračky od kosti z Kosteleckých uzenin Zdroj: archiv

Kostelecké uzeniny navázaly na loňskou kampaň se zpívajícími řezníky a od „Dobráků od kosti“ nyní přebraly štafetu jejich kolegyně.

V nové podzimní kampani Kosteleckých uzenin, která odstartovala 11. listopadu, kostelecké řeznice za zpěvu představily novinku Poctivé kostelecké párky.

V kampani si stejně jako loni zahráli skuteční zaměstnanci, v tomto případě především zaměstnankyně společnosti Kostelecké uzeniny. Třicetivteřinový spot a tři desetivteřinové upoutávky poběží v televizi a na onlinu.

Za kreativním konceptem kampaně stojí agentura Yinachi, režie se ujal několikanásobný držitel Českého lva Vladimír Michálek.

„Na televizní a online kampaň navážeme instore reklamou a ochutnávkami v prodejnách, podporu plánujeme i na sociálních sítích,“ přibližuje koncept kampaně šéf marketingu Kosteleckých uzenin Jan Škrabánek.

Snad jen copywriterská poznámka na okraj: brandy, za kterými stojí Andrej Babiš, se drží jako klíště slova „dobrý“. Jeho ANO hlásá, že bude líp, párkaři zas, že bejvávalo dobře a bude dobře napořád…