Aperol zapojil do reklamy loď na pražské náplavce | E15.cz

Aperol zapojil do reklamy loď na pražské náplavce

Aperitivo momento s Aperolem
Aperitivo momento s Aperolem
• 
ZDROJ: archiv

Strategie, Filip Votava

Sdílet na Facebook Messenger Sdílet na LinkedIn
Po televizním spotu zkouší značka Aperol další komunikační kanál. Na pražské náplavce provozuje bar na kotvící lodi, který láká na "popracovní drink". S konceptem přišla agentura Starlink.

Značka Aperol společnosti Rémy Cointreau spustila projekt Porto Aperol na podporu konceptu „aperitivo moment“ – italskou obdobu českého „jít na jedno po práci“, v jehož rámci bude na pražské náplavce až do konce léta kotvit loď s barem. O realizaci se stará agentura Šafy Production, koncept připravila agentura Starlink. Loď má Aperol pronajatu od Pražské paroplavební společnosti.

„Aperol letos poprvé představil také televizní spot a loď je dalším místem prodeje,“ sdělila Strategii Andrea Jandová z agentury Friendly Friends, která s Rémy Cointreau dále spolupracuje na korporátních tématech a lifestylových značkách Metaxa, Aperol a Fever Tree.

Autor: Strategie, Filip Votava

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah