Aperol zapojil do reklamy loď na pražské náplavce

Aperitivo momento s Aperolem

Aperitivo momento s Aperolem Zdroj: archiv

Po televizním spotu zkouší značka Aperol další komunikační kanál. Na pražské náplavce provozuje bar na kotvící lodi, který láká na "popracovní drink". S konceptem přišla agentura Starlink.

Značka Aperol společnosti Rémy Cointreau spustila projekt Porto Aperol na podporu konceptu „aperitivo moment“ – italskou obdobu českého „jít na jedno po práci“, v jehož rámci bude na pražské náplavce až do konce léta kotvit loď s barem. O realizaci se stará agentura Šafy Production, koncept připravila agentura Starlink. Loď má Aperol pronajatu od Pražské paroplavební společnosti.

„Aperol letos poprvé představil také televizní spot a loď je dalším místem prodeje,“ sdělila Strategii Andrea Jandová z agentury Friendly Friends, která s Rémy Cointreau dále spolupracuje na korporátních tématech a lifestylových značkách Metaxa, Aperol a Fever Tree.