Marketingovým manažerem společnosti Asus se od dubna stává Ondřej Třetina, který bude ze svého postu zodpovídat za vedení marketingových a PR kampaní celého portfolia značky v České republice a na Slovensku.
Ondřej Třetina začal sbírat zkušenosti v marketingovém oddělení české pobočky společnosti Asus už při studiu na Fakultě mezinárodních vztahů na Vysoké škole ekonomické v Praze. Ve firmě působí již od roku 2007 a postupně v ní zastával různé marketingové pozice. V posledních dvou letech byl vedoucím marketingového týmu zodpovědného za počítačové komponenty.
„Rád bych více využil potenciál méně tradičních forem propagace, které jsme dosud jako konzervativní asijská společnost v Česku a na Slovensku při marketingových kampaních tolik nevyužívali,“ poodhaluje své záměry Třetina. „Jednotlivé kampaně chceme zároveň více propojit a stavět i na zkušenostech kolegů v zahraničí.“
Stanislav Tošner | Přesuny v Asusu se týkají i Stanislava Tošnera
Další staronovou posilou marketingového týmu je Stanislav Tošner, který třetím rokem působí na pozici PR specialist. Nově se jeho pracovní náplň rozšíří na PR kampaně kompletního portfolia značky a také na komunikaci s PR a digitálními agenturami na českém a částečně i slovenském trhu. Absolvent Fakulty mezinárodních vztahů na Vysoké škole ekonomické v Praze měl do dubna letošního roku na starosti public relations systémové divize (notebooky, tablety, telefony) v České republice.