Asus má nového manažera marketingu

Ondřej Třetina

Ondřej Třetina Zdroj: archiv

Za marketing a PR Asusu bude zodpovídat Ondřej Třetina. S PR agenturami bude komunikovat Stanislav Tošner.

Marketingovým manažerem společnosti Asus se od dubna stává Ondřej Třetina, který bude ze svého postu zodpovídat za vedení marketingových a PR kampaní celého portfolia značky v České republice a na Slovensku.

Ondřej Třetina začal sbírat zkušenosti v marketingovém oddělení české pobočky společnosti Asus už při studiu na Fakultě mezinárodních vztahů na Vysoké škole ekonomické v Praze. Ve firmě působí již od roku 2007 a postupně v ní zastával různé marketingové pozice. V posledních dvou letech byl vedoucím marketingového týmu zodpovědného za počítačové komponenty.

„Rád bych více využil potenciál méně tradičních forem propagace, které jsme dosud jako konzervativní asijská společnost v Česku a na Slovensku při marketingových kampaních tolik nevyužívali,“ poodhaluje své záměry Třetina. „Jednotlivé kampaně chceme zároveň více propojit a stavět i na zkušenostech kolegů v zahraničí.“

Stanislav TošnerStanislav Tošner | archivPřesuny v Asusu se týkají i Stanislava Tošnera

Další staronovou posilou marketingového týmu je Stanislav Tošner, který třetím rokem působí na pozici PR specialist. Nově se jeho pracovní náplň rozšíří na PR kampaně kompletního portfolia značky a také na komunikaci s PR a digitálními agenturami na českém a částečně i slovenském trhu. Absolvent Fakulty mezinárodních vztahů na Vysoké škole ekonomické v Praze měl do dubna letošního roku na starosti public relations systémové divize (notebooky, tablety, telefony) v České republice.