Avon spustil bojovnou kampaň

Ženy stylizované do bojovnic oblečených v růžových tričkách Avon Pochodu budou symbolizovat letošní, již 16. ročník této celosvětově populární akce, která se koná 11. června v Praze. Tyto dámy postihlo závažné onemocnění prsu, přesto se dokázaly postavit této nepřízni osudu čelem a s vytrvalostí a chutí do života se vydaly do boje.
Mediální kampaň je k vidění v televizi, tisku, na internetu a nechybí ani rádiové spoty. Ty letos namluvil jeden z nových ambasadorů pochodu, Dan Bárta, a vysílat se budou na všech stanicích skupiny Radiohouse v Praze a středních Čechách. Sdělení kampaně se objeví také na reklamních nosičích v MHD, billboardech, na světelných vitrínách nejen v ulicích Prahy a na velkoplošných LCD obrazovkách.
Online část mediální kampaně komunikuje kampaňové vizuály napříč celým reklamním prostorem s nemalým podílem sociální sítě Facebook. Společně s osvětou a propagací dne konání Avon Pochodu akcentuje online mediální kampaň zejména koupi Triček 2016, které jsou stěžejními předměty pro příspěvek na konto proti rakovině prsu a zároveň vstupenkami do cíle Avon Pochodu na Štvanici.
Celou kreativu řešil Avon interně, vizuály nafotil Lukáš Hausenblas. O vizibilitu projektu v offline i online mediální sféře se starají mediální agentury Starcom MediaVest Group, Maxus a H1.cz, public relations zastřešila společnost Avon a PR agentura Michala Čecha.
„Naši kampaň podporují také finalistky České Miss a pokřtili jsme blok Deník Bojovnice. Inspirací pro vznik tohoto deníku byly příběhy pacientek s rakovinou prsu, které jsou členky Aliance žen s rakovinou prsu a Bellis Young and Cancer,“ doplňuje Alena Pytlíčková, manažerka PR a reklamy Avonu.