Babiš dosadil do čela marketingu Mafry Strýčka

Jakub Strýček, Mafra

Jakub Strýček, Mafra Zdroj: archiv

Na post ředitele marketingu společnosti Mafra nastoupil Jakub Strýček. Ve své pozici bude zodpovědný za marketingovou strategii této mediální skupiny. Dosavadní ředitelka distribuce a marketingu Kateřina Jelínková se bude plně věnovat distribuci.

Strýček působil od roku 2008 jako online marketing manažer ve zpravodajské agentuře Mediafax, kde se podílel na jejím zavedení na český trh.

Do skupiny Nova nastoupil v roce 2010 jako brand manažer nových médií, kde ze své pozice aktivně řídil a pomáhal naplňovat marketingovou strategii online portfolia skupiny Nova (portály tn.cz, nova.cz, doma.cz, krásná.cz apod.) včetně spolupráce na vývoji a zavedení video portálu Voyo.cz.

Od roku 2011 pak jako senior brandmanager převzal plnou zodpovědnost za komplexní brandovou strategii hlavních televizních stanic mediální skupiny Nova (Nova, Nova Cinema, Nova Sport atd.) i všech dalších klíčových produktů. Stál u zrodu tří nových kanálů skupiny Nova, stanice Fanda, Smíchov a Telka. Zajišťoval také marketingovou podporu redesignu kanálu Nova Cinema či podoby studia Televizních novin. Strýček má za sebou i spolupráci na projektech napříč nadnárodní společností CME, která operuje kromě České republiky na pěti dalších trzích v regionu CEE.