Strýček působil od roku 2008 jako online marketing manažer ve zpravodajské agentuře Mediafax, kde se podílel na jejím zavedení na český trh.
Do skupiny Nova nastoupil v roce 2010 jako brand manažer nových médií, kde ze své pozice aktivně řídil a pomáhal naplňovat marketingovou strategii online portfolia skupiny Nova (portály tn.cz, nova.cz, doma.cz, krásná.cz apod.) včetně spolupráce na vývoji a zavedení video portálu Voyo.cz.
Od roku 2011 pak jako senior brandmanager převzal plnou zodpovědnost za komplexní brandovou strategii hlavních televizních stanic mediální skupiny Nova (Nova, Nova Cinema, Nova Sport atd.) i všech dalších klíčových produktů. Stál u zrodu tří nových kanálů skupiny Nova, stanice Fanda, Smíchov a Telka. Zajišťoval také marketingovou podporu redesignu kanálu Nova Cinema či podoby studia Televizních novin. Strýček má za sebou i spolupráci na projektech napříč nadnárodní společností CME, která operuje kromě České republiky na pěti dalších trzích v regionu CEE.