Babišova firma vyhrála zakázku na propagaci turismu

ilustrační foto

ilustrační foto Zdroj: Profimedia.cz

Propagaci CzechTourism v rozhlasovém vysílání bude mít na starost společnost Lin, součást mediální divize Agrofertu. Vyhrála opakovaný tendr. Zakázka v hodnotě 5,4 milionu korun má prostřednictvím pořadu představit 17 turistických regionů České republiky.

Jak informoval web mediaguru.cz, nabídka společnosti Lin vyhovovala požadovaným podmínkám tendru (cena, kvalita zpracování propagace, poslechovost apod.). Zadavatel firmu Lin upřednostnil před společnostmi Radiohouse či Radio United Broadcasting.

Babišova firma pro ministerstvo hnutí ANO

Podle webu je na celém tendru zajímavé propojení s hnutím ANO. CzechTourism zřizuje Ministerstvo pro místní rozvoj, které v současnosti vede ministryně Karla Šlechtová, zástupkyně hnutí ANO. Společnost Lin je pro změnu jediným akcionářem firmy Londa, kterou stoprocentně vlastní Agrofert Andreje Babiše, lídra hnutí ANO a ministra financí.

Tendr CzechTourismu se musel opakovat. Původně byl vypsán loni v listopadu, ale kvůli námitce jednoho z dodavatelů, který zadání považoval za diskriminační, byl v prosinci zrušen. Zakázka byla znovu vypsána letos v březnu.

Společnost Lin je provozovatelem rádia Český Impuls. Londa provozuje nejposlouchanější tuzemské Rádio Impuls a rádio Rock Zone 105,9.