Equa je všude, Air bank vyčkává
Kampaň Equa bank poběží měsíc a ze začátku se zaměří na zvýšení povědomí o značce a na základní představení nabídky produktů. Pro všechna média ji připravily agentury Leagas Delaney a OMD. Zatímco Zuno a Equa už začaly za reklamu utrácet částky srovnatelné se zavedenými bankami, Air Bank, která zahájí provoz 1. listopadu, zatím sází na PR a vlastní web. Mluvčí banky Rostislav Kocman potvrdil, že jejich ATL kampaň se rozjede až v lednu 2012.
Banky si věří
„Žádná z příchozích bank neavizuje, že se bude věnovat bankovnictví v tak širokém slova smyslu, jako to děláme my,“ odpovídá na otázku, jestli Česká spořitelna přizpůsobí komunikaci příchodu nových hráčů, Jan Holinka z tiskového centra ČS. „Novou konkurenci sledujeme pozorně, přímo reagovat změnou naší strategie ale nebudeme,“ přidává se Hana Miencilová z GE Money Bank. Poštovní spořitelna podle Denisy Salátkové příchod konkurence vítá a je na něj připravena. Banka sází na svůj styl komunikace a na svoji maximální dostupnost.
Česká spořitelna bude bezkontaktní
Na náročnější klienty s příjmy nad 25 tisíc korun se zase zaměřuje Raiffeisenbank, takže i její mluvčí Tomáš Kofroň je v klidu. Navíc Raiffeisenbank spustila už v září kampaň Velké momenty, která se zaměřuje na eKonto, podnikatele a investice. Dalším novým počinem v bankovní komunikaci jsou Houbaři Poštovní spořitelny nebo promo studentských účtů, které spustily už koncem léta Komerční banka i Česká spořitelna. Ta navíc v listopadu jako první začne klientům vydávat debetní bezkontaktní karty a zároveň buduje síť terminálů u obchodníků. Hra o zákazníky začala a každý se snaží po svém. Všechno rozhodnou samotní klienti, ale jak to dopadne, uvidíme až za pár měsíců.