Barrandov vrací na obrazovky hlasatele a chystá vlastní seriál

Jaromír Soukup

Jaromír Soukup

Televize Barrandov představila na první tiskové konferenci po výměně vedení svoje podzimní programové schéma. „Nesnažili jsme se o žádnou revoluci, držíme se toho, co naše diváky baví, sázíme na osvědčené formáty,“ vysvětlil na úvod předseda představenstva Empresa Media a Barrandov Televizní studio Jaromír Soukup.

Za největší novinku na Barrandově považuje Soukup návrat televizních hlasatelů, konkrétně Marie Retkové a Aleše Cibulky, kteří se na obrazovkách představí poprvé 26. srpna. Současně upozornil na historickou premiéru vlastní hrané tvorby – komediální seriál Ona a On s Kateřinou Brožovou a Markem Vašutem v hlavních rolích. Pořad vzniká pod hlavičkou producentské společnosti televize Barrandov Real TV a jedná se o formát převzatý z Kanady. „Věnujeme se přípravě další vlastní hrané tvorby, ale víc zatím neprozradíme,“ řekl na tiskové konferenci Soukup. K programovým novinkám TV Barrandov patří také kadeřnická show Ostříháno (pondělí až pátek od 17:50), ve které budou diváci vybírat ze čtyř kadeřníků toho, kterému se podaří nejlépe vylepšit náhodně vybraného zástupce z lidu.

Další změny v programu jsou spíše kosmetické, například publicistický pořad Bez cenzury s Radkem Johnem nabídne každý čtvrtek od 22 hodin větší počet zkrácených reportáží, kuchařská show s Radkem Kašpárkem Co bude dnes k večeři, která poběží od pondělí do pátku v 17:15, bude mít dvojnásobnou délku a diskusní formát Témata týdne se přesune na sobotní poledne. Zachovány zůstanou „české pondělky“, Barrandovský Videostop, Sejdeme se na Cibulce, Vtip za stovku, Intim Night nebo Animáček.

Publicistický pořad Bez cenzury s Radkem Johnem nabídne každý čtvrtek od 22 hodin větší počet zkrácených reportážíPublicistický pořad Bez cenzury s Radkem Johnem nabídne každý čtvrtek od 22 hodin větší počet zkrácených reportáží

Co se týče dalších možných změn, upozornil Jaroslav Soukup na přípravu nových zpravodajských a publicistických formátů, které vznikají ve spolupráci s novináři z jeho vydavatelství Empresa Media. V souvislosti s nedávným odkoupením Real TV nevyloučil ani další možné akvizice. Na dotaz na zpoplatnění části archivu vysílání na internetu odpověděl, že se jedná pouze o nejvyhledávanější pořady a hlavním důvodem tohoto kroku je udržení diváků u obrazovek.

„Reklamní prostor na TV Barrandov je v tuto chvíli vyprodán, takže je logické, že úvahy o zdražení vedeme,“ vyjádřil se Soukup k dotazu na další vývoj ceny reklamy a dodal, že pro příští rok ještě není obchodní politika schválena.