Blíží se veletrh práce v digitálním marketingu

Studenti Digisemestru

Studenti Digisemestru Zdroj: archiv

V září se v Praze bude konat veletrh digitálního marketingu Digijobs, který si klade za cíl propojit návštěvníky s největšími tuzemskými hvězdami oboru. Navazuje na studijní program Digisemestr.

Veletrh Digijobs chce představit studentům i široké veřejnosti možnosti uplatnění v digitálním marketingu a přímo propojit návštěvníky s největšími tuzemskými zaměstnavateli v tomto oboru. Na akci bude vystavovat více než desítka českých firem a agentur, svoji účast již potvrdily například AdExpress, B2B Group, igloonet, PRIA či MarketUP.

Akci pořádá tým organizátorů Marketing Festivalu v čele s Jindřichem Fáborským. „Mou dlouholetou snahou je pomáhat rozvoji digitálního marketingu v České republice. S tím souvisí i propojení atraktivních zaměstnavatelů s potenciálními uchazeči o práci v digitálním marketingu. Na Digijobs uvítáme studenty, absolventy, lidi bez praxe i zkušené marketéry,“ uvedl Fáborský.

Logo DigijobsLogo Digijobs | archiv

Digijobs rozvíjí studijní program digitálního marketingu Digisemestr, za kterým stojí stejní lidé. Rostoucí poptávku po zaměstnancích v tomto oboru dokládá i nedávný výzkum společnost Kentico Software, podle kterého 81 % evropských digitálních agentur v roce 2016 plánuje navyšovat stavy. Česká republika v tomto směru není výjimkou.

Digijobs se koná 15. září v Radlické kulturní sportovně na Smíchově, začíná ve 13 hodin a ukončí ji afterparty. Kromě samotných stánků jednotlivých zaměstnavatelů se účastníci mohou těšit na sérii tematických přednášek. “Součástí projektu bude i výzkum aktuálních trendů v digitálním marketingu, ve kterém budeme zjišťovat, jaká očekávání lidé od práce v digitálním marketingu mají, kde se vzdělávají a podobně,” přidal Fáborský. Vstup na akci je 50 korun.