BMW zahajuje kampaň k Mission Impossible 4

BMW, Mise: Spněna!

BMW, Mise: Spněna!

Společnost BMW – Group navazuje na globální product placement v blockbusteru Mission Impossible – Ghost Protocol.

BMW Group startuje novou kampaň navazující na globální product placement ve filmovém trháku Mission: Impossible – Ghost Protocol. BMW propůjčuje své modely už víc než 35 let a tentokrát se na filmovém plátně objeví letošní novinky BMW řady 1 a BMW 6 Cabrio a Coupé, společně s modelem BMW X3 a také konceptem BMW Vision EfficientDynamics.

U nás kampaň začíná právě v těchto dnech a její koncept vznikl ve spolupráci s kreativní agenturou MAB Czech. Je připravena tisková inzerce, dealerské a národní pozvánky na předpremiéru filmu exkluzivně pro zákazníky BMW a POS materiály v podobě velkoformátového závěsu, decoscreenu a mood videa.

BMW - nejnovější tiskový inzerátBMW - nejnovější tiskový inzerát