C&A: největší kampaň k největší prodejně finišuje

Vlajková prodejna C&A Diamant v Praze

Vlajková prodejna C&A Diamant v Praze Zdroj: C&A

Módní řetězec C&A dnes otevřel svoji vlajkovou loď v obchodním domě Diamant na Václavském náměstí v Praze. Předcházela tomu největší kampaň, jakou kdy u nás C&A k otevření obchodu připravila.

Značka C&A dnes slavnostně otevřela prémiovou vlajkovou prodejnu Diamant Praha na Václavském náměstí, společnost zároveň oslavila patnácté výročí od otevření prvního obchodu v České republice. Diamant se stal s 4367 m2 nákupního prostoru na čtyřech patrech největším obchodem značky ve střední a východní Evropě a vzorem pro další tuzemské prodejny, které čeká designový remodeling.

C&A má po celém světě přes 1500 obchodů, ty vlajkové má ale teprve ve čtyřech městech světa: v Düsseldorfu, Paříži, Madridu a nově právě v Praze. „Do těchto prestižních obchodů bude společnost nalévat víc peněz,“ slibuje Tomáš Borek, head of marketing & sales české C&A. „Navíc vlajkové obchody budou designově personifikované na to město, kde se nacházejí.“ Pražské prodejně tak dominuje například instorová výkladní skříň v podobě staropražské tramvaje.

Vlajková prodejna C&A Diamant v PrazeVlajková prodejna C&A Diamant v Praze | C&A

C&A, kam se podíváš

Promokampaň k otevření Diamantu spustil řetězec v únoru a poběží až do konce dubna. „Jedná se o největší marketingovou kampaň, jakou jsme kdy v Česku k otevření prodejny realizovali,“ říká Tomáš Borek. „Zákazníky nelákáme na otvírací slevy. Pouze prvních sto zákazníků dostane poukaz na nákup v hodnotě 1000 korun. Tuto nabídku jsme inzerovali den před otevřením prodejny v tisku,“ dodává Borek.

Vizuály propagující nový Diamant jsou k vidění výhradně v Praze formou masivní OOH a v podpoře v místě prodeje – ve všech pražských prodejnách má C&A aktuálně nákupní tašky s vizuálem informujícím o novém obchodu. Dále využívá radiospoty, online, tisk a PR. Kampaň si vytvořilo C&A in-house.

Kampaň k otevření prodejny C&A Diamant v PrazeKampaň k otevření prodejny C&A Diamant v Praze | C&A

Centrála C&A navíc realizuje imagovou kampaň, kterou komunikuje zásadní změnu: nově se značka orientuje na mladou aktivní ženu.