Časopis Computer přechází na měsíční periodicitu

Časopis Computer přechází na měsíční periodicitu

Časopis Computer přechází na měsíční periodicitu

Vydavatelství Mladá fronta a jeho divize Časopisy přichází od ledna 2014 na tiskový trh s novou periodicitou a s novou podobou časopisu Computer. Ze čtrnáctideníku se stává měsíčník s větším rozsahem.

Měsíčník Computer, který přináší novinky ze světa počítačů, mobilních technologií a digitální techniky, stejně jako hlubší analytické články, recenze produktů, podrobné fundované testy a praktické rady, má nyní novou grafiku, zvýšený rozsah na 148 stran, dva velké srovnávací testy namísto původního jednoho, více podrobných recenzí, pravidelnou sekci Mobility, analýzy a komentáře redakce na dění ve světě IT, dvě hlavní témata časopisu – uživatelské a technologické, dvouvrstvé DVD a nižší cenu předplatného.

Časopis Computer přechází na měsíční periodicituČasopis Computer přechází na měsíční periodicitu

Čtenáři získají všeobecný přehled, co je nového v oboru, ale také konkrétní doporučení těch nejlepších produktů a spoustu tipů pro efektivnější práci s počítači. Všichni čtenáři mají navíc přístup k plnohodnotným verzím programů a k bonusovým materiálům v podobě videonávodů, videorecenzí a dodatečných fotografií. Cena časopisu Computer je 59 Kč ve volném prodeji, verze s DVD stojí 74,90 Kč.

Mladá fronta zahajuje kampaň na získání nových čtenářů časopisu Computer. Kromě sociálních sítí a internetu je chce oslovit také v dalších titulech vydavatelství. Autoinzerce je směrována do tištěných titulů a do iPadových verzí časopisů.