Česká cena za PR přilákala rekordní počet projektů

Česká cena za PR

Česká cena za PR Zdroj: archiv

O Českou cenu za PR se v letošním roce utká 155 projektů, které bude hodnotit 70 odborníků. Největší počet soutěžních projektů spadá do kategorie B2C.

Asociace public relations agentur pořádá 10. ročník oborové soutěže Česká cena za public relations (ČCPR). Většina projektů byla přihlášena do více kategorií. Celkový počet přihlášek se tak letos vyšplhal na 272. Projekty se utkají ve 22 kategoriích, které bude hodnotit sedm porot složených ze 70 odborníků z oboru. Poroty budou projekty hodnotit ve třech samostatných kolech, z nichž vzejde i absolutní vítěz soutěže.

Novinkou letošního ročníku jsou samostatné kategorie Zábava, Sport a Tiskové konference. K nejsilněji zastoupeným kategoriím patří již tradičně kategorie B2C (41 projektů) a Digital & social media (28 projektů). Velmi dobře jsou obsazeny i kategorie Společenská odpovědnost a filantropie (19 projektů), Spotřební zboží (18 projektů) či Akce a události (16 projektů).

Meziroční srovnání počtu projektů a přihlášek za 10 let trvání České ceny PRMeziroční srovnání počtu projektů a přihlášek za 10 let trvání České ceny PR | archiv

Slavnostní vyhlášení výsledků soutěže proběhne 10. června 2015, a to již tradičně ve 27. patře budovy City Tower, v prostorách kongresového centra a následně v restauraci Aureole. Večerem bude provázet Ondřej Hejma.

V loňském ročníku ČCPR soutěžilo 146 samostatných projektů ve 20 samostatných kategoriích. Hodnotilo je šest nezávislých porot složených ze 67 odborníků. Trofej absolutního vítěze si odnesla Česká pojišťovna a AMI Communications za projekt Bezkola.cz.