Česká pojišťovna chce oslovit 1,5 milionu domácností | E15.cz

Česká pojišťovna chce oslovit 1,5 milionu domácností

kampaň Česká pojišťovny
kampaň Česká pojišťovny
• 

red

Sdílet na Facebook Messenger Sdílet na LinkedIn
Pojišťovna zahajuje kampaň založenou na principu neadresné distribuce. Zásilkou upozorní na možnost získat telefon Samsung Galaxy Mini k povinnému ručení.

Podstatou kampaně je nabídka mobilu Samsung Galaxy Mini s nahranou aplikací České pojišťovny k povinnému ručení. Dalším benefitem, na který kampaň upozorňuje, je sleva z pojistného v případě současného sjednání penzijního připojištění.

Kampaň proběhne v 11 městech po celé republice a mělo by být osloveno téměř 1,5 milionu domácností. Neadresně distribuovaná zásilka obsahuje poukaz na mobilní telefon a odkazuje na zastoupení České pojišťovny v dané lokalitě. Kampaň od zadání až po vyhodnocení výsledků realizuje agentura Proximity Prague.

Autor: red

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah