Česká pošta zahajuje tendr na mediální agenturu

Česká pošta

Česká pošta Zdroj: profimedia.cz

Česká pošta otevřela výběrové řízení na nákup mediálního reklamního prostoru. Předpokládaná hodnota kontraktu na dva roky je 50 milionů korun.

Předmětem veřejné zakázky je poskytování marketingových služeb týkajících se realizace marketingových kampaní - nákupu mediálního reklamního prostoru. Půjde zejména o služby týkající se plánování mediálních reklamních kampaní, nákupu mediálního reklamního prostoru, monitoringu mediálních aktivit konkurence apod.

Předpokládaná hodnota zakázky je 50 milionů korun, hlavním kritériem pro její zadání je nejnižší nabídková cena. Lhůta pro doručení nabídek je 13. května. S vítězem zakázky bude uzavřena smlouva na 2 roky. Dosavadní mediální agenturou České pošty je Médea.