Česká spořitelna opět vsadila na on-line soutěž Hon za pokladem

Hon za pokladem

Hon za pokladem

Česká spořitelna spustila další ročník rodinné soutěžní kampaně Hon za pokladem. Páté pokračování úspěšné hry cílí tak především na rodiny a skupiny přátel.

Ústředním bodem kampaně je microsite www.honzapokladem.cz a facebooková aplikace, jejímž prostřednictvím můžou uživatelé zvát do soutěže své přátele a získat soutěžní body. Principem hry je stejně jako loni sbírání bodů za návštěvu zajímavých míst po celé ČR. Nejaktivnější soutěžící pak získají mapu s GPS souřadnicemi, která je dovede k hlavní výhře. Celkem si mezi sebe vítězové soutěže rozdělí 60 tisíc Kč. Hon za pokladem potrvá do 23. srpna.

Kampaň vytvořila digitální agentura Inspiro Solutions ze skupiny Kindred Group, která pro Českou spořitelnu realizuje Hon za pokladem pravidelně od roku 2011. Celkem se už do soutěže zapojilo přes 14 tisíc hráčů.