České behaviorální kampaně skórovaly na celosvětové úrovni

Nudge Awards

Nudge Awards Zdroj: archiv

Nudge Awards oceňují celosvětové kampaně a projekty, které jsou postaveny na principech behaviorální vědy. Mezinárodní porota udělila celkem 10 cen, které putovaly pouze do tří zemí – Austrálie, Velké Británie a dvě do České republiky.

Na Nudge Awards byly oceněny stříbrem kampaně české pobočky agentury Ogilvy pro Ministerstvo zdravotnictví ČR a Air Bank, na kterých se podílel nový expertní tým #ogilvychange. „Český trh většinou nebývá na špičce, pokud jde o inovativní přístupy v marketingu. Ve využití behaviorální vědy v komunikaci jsme se ale díky #ogilvychange zařadili do čela,“ řekl Senior Strategic Planner Ogilvy Jakub Hodboď.

Osvětovou kampaň Vzkazy proti rakovině pro Ministerstvo zdravotnictví ČR, která letos získala také stříbrnou Effie, připravil accountský tým Kateřiny Rauschertové. Kampaň pro Air Bank Prodej půjček měl na starosti accountský tým Veroniky Sixtové v úzké spolupráci s týmem v Air Bank. Obě kampaně vznikaly pod kreativním vedením Tomáše Belka.

Ceny Nudge Awards byly předávány na konferenci Nudgestock v anglickém Folkestone a letošní porotě předsedal nositel Nobelovy ceny Daniel Kahneman.